Dyson 30 napos pénzvisszafizetési garancia feltételei

 

Alábbiakban találja a pénzvisszafizetési garanciára vonatkozó részletes tájékoztatónkat, mely tartalmazza a további feltételeket.
 
 A pénzvisszafizetéshez szükséges nyilatkozatot 
ITT tudja letölteni.

Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, azt a számla kiállításától számított 30 naptári napon belül visszaküldheti részünkre!  A jogszabályban előírt 14 napos elállási határidőt az alábbi feltételek teljesülése esetén 30 napra növeljük.

Ön úgy élhet a pénzvisszafizetési igényével a jogszabályban előírt 14 napos elállási határidőt meghaladóan, hogy pénzvisszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozatot juttat el a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez, illetve a terméket a vásárlást igazoló bizonylattal, tehát az eredeti számlával együtt eredeti csomagolásában visszajuttatja a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez.
 

Kizárólag a Dyson vezeték nélküli porszívókra és a Dyson Supersonic valamint a Dyson Corrale hajápolási készülékekre érvényes az akció! 

Termék visszaküldési cím:

                        Kávé & Hűtő Profi Kft. - 1118 Budapest, Budaörsi út 46.  

                        Telefonszám: 061/248-0095

                        Email: dyson@khprofi.hu 

 

További teendők a Dyson vezeték nélküli porszívók, illetve a Dyson Supersonic hajszárító és a Dyson Corrale hajvasaló készülékek visszaküldésével kapcsolatban:

 

  • Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy a visszaküldeni kívánt termék megfelel a lentebb található visszaküldési feltételeknek, majd töltse ki a Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez” elnevezésű űrlapot.
  • A kitöltött nyilatkozatot kérjük, küldje vissza az dyson@khprofi.hu email címre.
  • Az űrlapon jelölje meg azt, hogy a visszaküldött terméket illetően melyik alábbi opciót választja a termék vételárának visszafizetésére:
    • A termék árának visszautalása a pénzvisszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra (csak a vevő nevére szóló bankszámlaszámra áll módunkban visszafizetni a vételárat).
    • Termék árának készpénzben történő visszafizetése (csak bemutató termünkben való személyes termékátadás esetén van rá lehetőség).
  • A terméket kérjük, küldje vissza a fenti budapesti címünkre a pénzvisszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozat megküldését követő 8 naptári napon belül.
  • A visszaküldött terméket csak futárszolgálattal, vagy zöld postai utalvánnyal továbbított csomagként, vagy személyes átadás során tudjuk fogadni. (Az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.)
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. a termék és a vásárlást igazoló bizonylat átvételétől számított 8 naptári napon belül visszatéríti az Ön által fizetett vételárat.
  • A termék vételárának visszatérítésének feltétele a visszaküldés megindoklása!

 

A termék visszaküldésének feltételei:

  • A 30 napon belüli visszaküldési lehetőség kizárólag a Dyson.hu-n, a Budaörsi út 46. szám alatti bemutatótermünkben, illetve a MOM Parkban található Dyson Demo Zone-ban vásárolt termékekre vonatkozik.
  • A 30 napon belüli termék visszaküldési lehetőséggel legkésőbb a számla kiállításától számított 30. naptári napig élhet a vásárló, azaz a "„Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez " elnevezésű űrlap kitöltése és a Kávé & Hűtő Profi Kft. részére történő elküldése a számla kiállításától számított 30 naptári napig lehetséges.
  • A jogszabályban előírt elállási jogra vonatkozó határidőn túli pénzvisszafizetés igényével csak akkor élhet a vásárló, ha a terméket mint fogyasztó (tehát természetes személy) és nem mint cég vásárolta. A cég nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékekre ez a jogosultság nem vonatkozik.
  • A visszaküldeni kívánt terméket a Kávé & Hűtő Profi Kft. csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően, rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben értékcsökkenést nem okozott.
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa a törvényileg előírt 14 napon túli visszatérítési igények esetében!
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. csak megtisztított állapotú készüléket vesz vissza!
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:
    • amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).
    • amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
    • amennyiben a termékcsomagolása nincs meg, vagy hiányos, illetve jelentős mértékben sérült.
  • A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, eredeti dobozában küldje vissza, mellékelve hozzá a kapott jótállási jegyet.
  • A megvásárolt termék a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez való épségben történő visszaszállításáról és annak költségeiről a vásárló gondoskodik.
  • Kiskereskedők, viszonteladók alkalmazottai és azok hozzátartozói nem vehetnék részt az akcióban!
  • A 30 napos pénzvisszafizetési garancia személyenként összesen egyszer használható fel 1 db készülék árának visszatérítésére!
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. fenntartja a jogot, hogy az akciót visszavonja!
  • A vásárlás egyéb pontjai tekintetében az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató az irányadó!

 

Kizárólag a Dyson vezeték nélküli porszívókra és a Dyson Supersonic, valamint a Dyson Corrale hajápolási készülékekre érvényes az akció!