Szállítás és visszaküldés
Szállítás:
A megrendelését a szállítási visszaigazolásban megadott várható szállítási időn belül (esetenként időintervallumon belül) feldolgozzuk, kivéve, ha olyan esemény történik, amelyre nincs ráhatásunk. Ez általában 3-5 munkanap között van, ha megrendelését közép-európai idő szerint 14:00 óra (UTC+1) előtt adja le. Ha mégsem tudjuk tartani a becsült szállítási határidőt egy rajtunk kívül álló esemény miatt, felvesszük Önnel a kapcsolatot egy módosított becsült szállítási határidővel.
Az utánvét jelenleg nem áll rendelkezésre
Visszatérítés:
Kizárólag készpénzes fizetést (helyi pénznemben) fogadunk el szállításkor. Hitelkártyával történő fizetést szállításkor nem fogadunk el.
Az utánvétellel leadott megrendeléseket partnerünk, a UPS szállítmányozó cégen keresztül küldjük el.
A UPS e-mailben tájékoztatja Önt a javasolt szállítási határidőről.
Ha az időpont nem megfelelő az Ön számára, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az UPS-szel, és tájékoztassa őket egy másik időpont beütemezéséről.
Sikertelen kézbesítés esetén (pl. nincs otthon senki, aki átvehetné a rendelést / nincs készpénz a fizetéshez) - 2 további kísérletet teszünk, majd a rendelés törlésre kerül.
A megrendelés értékét a csomag átvétele és a szállítólevél aláírása előtt teljes egészében ki kell fizetni. A csomagot csak azt követően lehet felbontani, hogy a vásárló a megvásárolt Termékek árát teljes egészében kifizette. A Termék(ek) átvételének kifizetését az Ön nevében megadott címen az Ön kockázatára másra bízhatja.
Az utánvételi megbízás értékhatára legalább 111500 HUF és legfeljebb 385000 HUF.
Rendelés törlése:
Amennyiben sikeresen megrendelt egy terméket de valami miatt meggondolta magát, egyszerűen csak utasítsa vissza a kiszállítást. Ezen felül pedig 30 napja van a termék visszaküldésére, kérjük ügyeljen arra, hogy a terméket eredeti csomagolásában jutassa vissza hozzánk.
Visszaküldés:
Ha megkapta a készüléket, de meggondolta magát, 60í napon belül visszaküldheti azt. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a készüléket az eredeti csomagolásban küldje vissza, és mellékelje a rendeléshez kapott összes tartozékot.
A termék visszaküldéséhez lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Whatsappon keresztül, hogy visszaküldési címkét kérjen.
Ragassza a visszaküldési címkét a doboz külső oldalára, és csatolja hozzá a kapott visszaküldési bizonylatot. A visszaküldött terméket adja le a megfelelő szállító cég bármelyik gyűjtőpontján. További részletekért kérjük, forduljon a szállító céghez.
Ha elvesztette a visszaküldési címkét, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Whatsappon keresztül, akik kiállítanak Önnek egy új visszaküldési címkét.
Rendelésének visszaküldése visszatérítéssel:
Ha vissza szeretné küldeni a visszatérítéssel megvásárolt rendelését, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
Lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal whatsappon vagy chaten keresztül, hogy visszaküldési címkét kérjen.
Az ügyfélszolgálatos által kiosztott visszaküldési címkét használja az eredeti csomagon.
Küldje vissza a visszaküldendő terméket a legközelebbi DHL pontra.
Mihelyt a visszaküldött termék megérkezett - ügyfélszolgálati ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megkapja a banki adatokat (számlaszám, IBAN, BIC/SWIFT kód), ahová a visszatérítést átutaljuk.
Ha nem tudjuk Önt telefonon elérni, akkor a pénztárnál megadott e-mail címre küldünk Önnek egy e-mailt, és megkérjük, hogy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megadhassa bankszámlaadatait a visszatérítés kiállításához.
Az ügyfelek banki adatainak kezelésére biztonságos mechanizmussal rendelkezünk, hogy biztosítsuk a csalás/adatbetörés elkerülését.
A banki adatait megerősítő e-mailt fog kapni. Ha az e-mailben szereplő banki adatok helytelenek, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati ügyintézőjéhez az adatok helyesbítése érdekében.
A visszatérítés a termék Dysonhoz való beérkezésétől számított 14 napig is eltarthat.
Csere:
Amennyiben úgy gondolod, hogy nem a számodra megfelelő terméket választottad kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot WhatsAppon keresztül ahol specialistáink készséggel állnak rendelkezésedre, hogy megbeszljétek a csere lehetőségeit.
Garancia:
A Dyson termékeket a folyamatos, magas minőságű működésre tervezték. Amennyiben egy Dyson termék a rendeltetés szerű használat melett tönkremegy vagy meghibásodik a garnciális időn belül abban az esetben a mi felelősségünk a termék javítása és/vagy cseréje. Bizonyos esetekben azonban előfordulhat, hogy a garancia nem terjed ki a javításra és/vagy cserére. Erről bővebb információt itt találhat: