Skip navigation

Szállítás és visszaküldés

Szállítás:

A megrendelését a szállítási visszaigazolásban megadott várható szállítási időn belül (esetenként időintervallumon belül) feldolgozzuk, kivéve, ha olyan esemény történik, amelyre nincs ráhatásunk. Ez általában 7-9 munkanap között van, ha megrendelését közép-európai idő szerint 14:00 óra (UTC+1) előtt adja le. Ha mégsem tudjuk tartani a becsült szállítási határidőt egy rajtunk kívül álló esemény miatt, felvesszük Önnel a kapcsolatot egy módosított becsült szállítási határidővel.


Rendelés törlése:

Amennyiben sikeresen megrendelt egy terméket de valami miatt meggondolta magát, egyszerűen csak utasítsa vissza a kiszállítást. Ezen felül pedig 30 napja van a termék visszaküldésére, kérjük ügyeljen arra, hogy a terméket eredeti csomagolásában jutassa vissza hozzánk.


Visszaküldés:

Ha megkapta a készüléket, de meggondolta magát, 3í napon belül visszaküldheti azt. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a készüléket az eredeti csomagolásban küldje vissza, és mellékelje a rendeléshez kapott összes tartozékot.


A termék visszaküldéséhez lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Whatsappon keresztül, hogy visszaküldési címkét kérjen.


Ragassza a visszaküldési címkét a doboz külső oldalára, és csatolja hozzá a kapott visszaküldési bizonylatot. A visszaküldött terméket adja le a megfelelő szállító cég bármelyik gyűjtőpontján. További részletekért kérjük, forduljon a szállító céghez.


Ha elvesztette a visszaküldési címkét, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Whatsappon keresztül, akik kiállítanak Önnek egy új visszaküldési címkét.

REREE


Csere:

Amennyiben úgy gondolod, hogy nem a számodra megfelelő terméket választottad kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot WhatsAppon keresztül ahol specialistáink készséggel állnak rendelkezésedre, hogy megbeszljétek a csere lehetőségeit.


Garancia:

A Dyson termékeket a folyamatos, magas minőságű működésre tervezték. Amennyiben egy Dyson termék a rendeltetés szerű használat melett tönkremegy vagy meghibásodik a garnciális időn belül abban az esetben a mi felelősségünk a termék javítása és/vagy cseréje. Bizonyos esetekben azonban előfordulhat, hogy a garancia nem terjed ki a javításra és/vagy cserére. Erről bővebb információt itt találhat: