Skip navigation

Szállítás és visszaküldés

Szállítás:

A megrendelését a szállítási visszaigazolásban megadott várható szállítási időn belül (esetenként időintervallumon belül) feldolgozzuk, kivéve, ha olyan esemény történik, amelyre nincs ráhatásunk. Ez általában 3-5 munkanap között van, ha megrendelését közép-európai idő szerint 14:00 óra (UTC+1) előtt adja le. Ha mégsem tudjuk tartani a becsült szállítási határidőt egy rajtunk kívül álló esemény miatt, felvesszük Önnel a kapcsolatot egy módosított becsült szállítási határidővel.

Az utánvét jelenleg nem áll rendelkezésre

Visszatérítés:

Kizárólag készpénzes fizetést (helyi pénznemben) fogadunk el szállításkor. Hitelkártyával történő fizetést szállításkor nem fogadunk el.

Az utánvétellel leadott megrendeléseket partnerünk, a UPS szállítmányozó cégen keresztül küldjük el.

A UPS e-mailben tájékoztatja Önt a javasolt szállítási határidőről.

Ha az időpont nem megfelelő az Ön számára, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az UPS-szel, és tájékoztassa őket egy másik időpont beütemezéséről.

Sikertelen kézbesítés esetén (pl. nincs otthon senki, aki átvehetné a rendelést / nincs készpénz a fizetéshez) - 2 további kísérletet teszünk, majd a rendelés törlésre kerül.

A megrendelés értékét a csomag átvétele és a szállítólevél aláírása előtt teljes egészében ki kell fizetni. A csomagot csak azt követően lehet felbontani, hogy a vásárló a megvásárolt Termékek árát teljes egészében kifizette. A Termék(ek) átvételének kifizetését az Ön nevében megadott címen az Ön kockázatára másra bízhatja.

Az utánvételi megbízás értékhatára legalább 111500 HUF és legfeljebb 385000 HUF.


Rendelés törlése:

Amennyiben sikeresen megrendelt egy terméket de valami miatt meggondolta magát, egyszerűen csak utasítsa vissza a kiszállítást. Ezen felül pedig 30 napja van a termék visszaküldésére, kérjük ügyeljen arra, hogy a terméket eredeti csomagolásában jutassa vissza hozzánk.


Visszaküldés:

Ha megkapta a készüléket, de meggondolta magát, 60í napon belül visszaküldheti azt. Kérjük, ügyeljen arra, hogy a készüléket az eredeti csomagolásban küldje vissza, és mellékelje a rendeléshez kapott összes tartozékot.


A termék visszaküldéséhez lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Whatsappon keresztül, hogy visszaküldési címkét kérjen.


Ragassza a visszaküldési címkét a doboz külső oldalára, és csatolja hozzá a kapott visszaküldési bizonylatot. A visszaküldött terméket adja le a megfelelő szállító cég bármelyik gyűjtőpontján. További részletekért kérjük, forduljon a szállító céghez.


Ha elvesztette a visszaküldési címkét, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal Whatsappon keresztül, akik kiállítanak Önnek egy új visszaküldési címkét.


Rendelésének visszaküldése visszatérítéssel:


Ha vissza szeretné küldeni a visszatérítéssel megvásárolt rendelését, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

Lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal whatsappon vagy chaten keresztül, hogy visszaküldési címkét kérjen.

Az ügyfélszolgálatos által kiosztott visszaküldési címkét használja az eredeti csomagon.

Küldje vissza a visszaküldendő terméket a legközelebbi DHL pontra.

Mihelyt a visszaküldött termék megérkezett - ügyfélszolgálati ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megkapja a banki adatokat (számlaszám, IBAN, BIC/SWIFT kód), ahová a visszatérítést átutaljuk.

Ha nem tudjuk Önt telefonon elérni, akkor a pénztárnál megadott e-mail címre küldünk Önnek egy e-mailt, és megkérjük, hogy telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megadhassa bankszámlaadatait a visszatérítés kiállításához.

Az ügyfelek banki adatainak kezelésére biztonságos mechanizmussal rendelkezünk, hogy biztosítsuk a csalás/adatbetörés elkerülését.

A banki adatait megerősítő e-mailt fog kapni. Ha az e-mailben szereplő banki adatok helytelenek, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati ügyintézőjéhez az adatok helyesbítése érdekében.

A visszatérítés a termék Dysonhoz való beérkezésétől számított 14 napig is eltarthat.

REREE


Csere:

Amennyiben úgy gondolod, hogy nem a számodra megfelelő terméket választottad kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot WhatsAppon keresztül ahol specialistáink készséggel állnak rendelkezésedre, hogy megbeszljétek a csere lehetőségeit.


Garancia:

A Dyson termékeket a folyamatos, magas minőságű működésre tervezték. Amennyiben egy Dyson termék a rendeltetés szerű használat melett tönkremegy vagy meghibásodik a garnciális időn belül abban az esetben a mi felelősségünk a termék javítása és/vagy cseréje. Bizonyos esetekben azonban előfordulhat, hogy a garancia nem terjed ki a javításra és/vagy cserére. Erről bővebb információt itt találhat: