A Dyson adatvédelmi nyilatkozat
 

Dyson 30 napos pénz-visszafizetési garancia feltételei

Alábbiakban találja a pénz-visszafizetési garanciára vonatkozó részletes tájékoztatónkat, mely tartalmazza a további feltételeket.

 

Amennyiben nem elégedett a megrendelt termékkel, azt a számla kiállításától számított 30 naptári napon belül visszaküldheti részünkre!  A jogszabályban előírt 14 napos elállási határidőt az alábbi feltételek teljesülése esetén 30 napra növeljük.

 

Ön úgy élhet a pénz-visszafizetési igényével a jogszabályban előírt 14 napos elállási határidőt meghaladóan, hogy pénz-visszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozatot juttat el a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez, illetve a terméket a vásárlást igazoló bizonylattal, tehát az eredeti számlával együtt eredeti csomagolásában visszajuttatja a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez.

 

Csak V11 Torque Drive Extra, V11 Absolute Extra, V11 Absolute Extra +, V11 Complete, V11 Absolute Extra Pro készülékekre érvényes az akció!

 

Termék visszaküldési cím:

                        Kávé & Hűtő Profi Kft. - 1118 Budapest, Budaörsi út 46.  

                        Telefonszám: 061/248-0095

                        Email: dyson@khprofi.hu 

További teendők a Dyson V11* termékek visszaküldésével kapcsolatban:

  • Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy a visszaküldeni kívánt termék megfelel a lentebb található visszaküldési feltételeknek, majd töltse ki a mellékelt/letölthető „Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez” elnevezésű űrlapot.
  • A kitöltött nyilatkozatot kérjük, küldje vissza az dyson@khprofi.hu email címre.
  • Az űrlapon jelölje meg azt, hogy a visszaküldött terméket illetően melyik alábbi opciót választja a termék vételárának visszafizetésére:
    • a termék árának visszautalása a pénz-visszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra (csak a vevő nevére szóló bankszámlaszámra áll módunkban visszafizetni a vételárat).
    • termék árának készpénzben történő visszafizetése (személyes termékátadás esetén!)
  • A terméket kérjük, küldje vissza a fenti budapesti címünkre a pénzvisszatérítési igényre vonatkozó nyilatkozat megküldését követő 8 naptári napon belül.
  • A visszaküldött terméket csak futárszolgálattal, vagy zöld postai utalvánnyal továbbított csomagként, vagy személyes átadás során tudjuk fogadni. (Az utánvétellel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.)
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. a termék és a vásárlást igazoló bizonylat átvételétől számított 8 naptári napon belül visszatéríti az Ön által fizetett vételárat.
  • A termék vételárának visszatérítésének feltétele a visszaküldés megindoklása!

 

 

A termék visszaküldésének feltételei:

  • A 30 napon belüli termék visszaküldési lehetőséggel legkésőbb a számla kiállításától számított 30. naptári napig élhet a vásárló, azaz a "„Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez " elnevezésű űrlap kitöltése és a Kávé & Hűtő Profi Kft. részére történő elküldése a számla kiállításától számított 30 naptári napig lehetséges.
  • A jogszabályban előírt elállási jogra vonatkozó határidőn túli pénzvisszafizetés igényével csak akkor élhet a vásárló, ha a terméket mint fogyasztó (tehát természetes személy) és nem mint cég vásárolta. A cég nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékekre ez a jogosultság nem vonatkozik.
  • A visszaküldeni kívánt terméket a Kávé & Hűtő Profi Kft. csak abban az esetben fogadja be, ha annak használata a használati útmutatóban leírtaknak megfelelően, rendeltetésszerűen történt és a használat a termékben értékcsökkenést nem okozott.
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. fenntartja a jogot, hogy a részére nem megfelelő állapotban és/vagy értékcsökkenéssel visszaküldött termékek befogadását elutasítsa a törvényileg előírt 14 napon túli visszatérítési igények esetében!
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. csak megtisztított állapotú készüléket vesz vissza!
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. elutasíthatja azon visszaküldött termék befogadását:
    • amelyet nem rendeltetésszerűen használtak, amely a vásárlónál fizikai sérülést szenvedett (különösen mechanikus és/vagy elektromos sérülés érte).
    • amelyet a vásárló nem összes tartozékával és alkatrészével küldött vissza.
    • amennyiben a termékcsomagolása nincs meg, vagy hiányos, illetve jelentős mértékben sérült.
  • A visszaküldeni kívánt terméket kérjük, eredeti dobozában küldje vissza, mellékelve hozzá a kapott jótállási jegyet.
  • A megvásárolt termék a Kávé & Hűtő Profi Kft-hez való épségben történő visszaszállításáról és annak költségeiről a vásárló gondoskodik.
  • Kiskereskedők, viszonteladók alkalmazottai és azok hozzátartozói nem vehetnék részt az akcióban!
  • A 30 napos pénz-visszafizetési garancia személyenként összesen egyszer használható fel 1 db készülék árának visszatérítésére!
  • A 30 napos pénz-visszafizetési garancia akció egyetlen más Dyson promócióval nem vonható össze!
  • A Kávé & Hűtő Profi Kft. fenntartja a jogot, hogy az akciót visszavonja!
  • A vásárlás egyéb pontjai tekintetében az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató az irányadó!

 

 

*Csak a V11 Torque Drive Extra, V11 Absolute Extra, V11 Absolute Extra +, V11 Complete, V11 Absolute Extra Pro készülékekre érvényes az akció!

 

 

 

 

 

Nyilatkozat pénzvisszatérítéshez

 

Alulírott ……………………………kijelentem, hogy élek a Kávé & Hűtő Profi Kft. által biztosított 30 napos pénzvisszatérítési igényemmel az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében:(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

…………………………………………… típusú termék

Szerződéskötés, számla kiállításának időpontja /átvétel időpontja:……………………………

A fogyasztó neve:………………………………………………………………………………

A termék ellenértékét kifizető természetes személy neve (abban az esetben, ha vásárló személye eltér a termék ellenértékét kifizető személytől): …………………………………

A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………….

A termék ellenértékét kifizető természetes személy címe (abban az esetben, ha vásárló személye eltér a termék ellenértékét kifizető személytől): ………………………………….

A termék ellenértékét kifizető természetes személy bankszámlaszáma (Banki átutalással történő pénz-visszatérítési igény esetén. Csak arra a bankszámlaszámra áll módunkban utalni, amiről az eredeti vételár kiegyenlítésre került!):

…………………………………………………………………………………………………

Indoklás (Amennyiben nem elégedettel a termékkel, kérjük indokolja meg a visszaküldés okát!):

 

………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………..

A fogyasztó aláírása:

………………………………………

Név:

Kelt.:

;